miércoles, 5 de mayo de 2010

XARXES SOCIALS; tendéncies i alhora publicitat

XARXES SOCIALS; tendéncies i alhora publicitat

Está registrat en una xarxa social es deixar un rastre de la nostra identitat digital, s’ha de ser conscient de fer un bon ús sinó es vol danyar la própia imatje, ja que es important tenir-ne cura.
La xarxa social tuenti a crescut com l’espuma ja que van començar amb 15 usuaris i ara son millons de persones que es registren.
La publicitat es un factor molt important, ja que moltes empreses aposten per aquest tipus de publicictat,s’estan endinsan a les xarxes socials i de moment esta tinguen un bon resultat. Aquest tipus de publiccitat arriba a un public en concret.
Les empreses s’estan registran a les xarxes,a través d’aquest tipus de comunicació volen ecoltar la opinió del clients.
A partir de les xarxes es poden fer contactes de tot tipus d’interés, contactes que avui en dia interesen molt són els laborals on es pot conéixer gent relacionada amb el teu ámbit laboral.
La xarxa xing es va fundar Alemania,es una xarxa amb un altre método, aquesta xarxa permet conéixer l’usuari cara a cara.
Un nou sistema es el videocurriculum es una opció que la gent esta escollin a l’hora de conseguir feina utilitzant un altre método.
A part de xafardejar la vida dels altres les xarxes socials et permeten mantenir relacions amb persones, conseguir relacions laborlas entre d’altres… en definitva estem començan una nova era.

No hay comentarios:

Publicar un comentario